Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 1.8 TS 1995г. Питане за газова уредба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 155 1.8 TS 1995г. Питане за газова уредба

    Здравейте на всички. Виждам че форума е доста активен и се надявам някой да помогне.
    Харесал сам Alfa 155 1.8 TS 1995г., но за жалост няма газ.
    Има доста обстойна тема за газ по-надоло, която внимателно прочетох, но не се разбра каде в кой сервиз е монтирана газовата уредба. По-принцип не карам много (около 10000 на година), така че не ми се дават 2000лв.
    Моля някой да ми даде информация за сервиз в който да монтират, уредбата добре и безпроблемно. И каква е приблизително цената...

    Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 155 1.8
    Twin Spark 10'93 klimatronic

  • #2
    Аз за тези съм чувал добри думи, но нека колегите също дадат мнение

    http://brc.hit.bg/
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      абе най добре е Додо да каже....
      квото и да е , той май е един от много малкото дето карат 8в ТС с газ ...
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        И аз съм от много много малкото, който карат 8в на газ За съжаление не мога да дам на колегата насока към коя фирма да се насочи, понеже Алфата я взехме с газовата директно .. и вече близо 2 години сме си доста доволни и откъм разход и откъм вървеж (тук е времето да се посмеете) Разход - около 11-12 градско с включен климатроник Иначе за вървенето на бензин е маалко по-добре, но не е чак толкова осезателна разликата ..
        Alfa Romeo 155 1.8TS '93
        Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Az4o
          И аз съм от много много малкото, който карат 8в на газ За съжаление не мога да дам на колегата насока към коя фирма да се насочи, понеже Алфата я взехме с газовата директно .. и вече близо 2 години сме си доста доволни и откъм разход и откъм вървеж (тук е времето да се посмеете) Разход - около 11-12 градско с включен климатроник Иначе за вървенето на бензин е маалко по-добре, но не е чак толкова осезателна разликата ..
          Защо да се смееме, та мойта харчи 13-14/100км и то с ръчкане
          Ако взема да я подмествам пада и под 13, но все пак това е Алфа

          Към колегата: Много е важно да не си оставят ръцете там където се слага АГУ-то Случи ли се това, после можеш да докато си вкараш колата в час. Аз лично съм с конвенционална АГУ (ел.изпарител, емулатор за дюзи и т.н.), но бих си сложил един GIG IV ако трябва да избирам сега. Цената му е около 1300лв., но това вече си е газов инжекцион. При твоя пробег от 10К км/г. ще я избиеш за 2 години, но не забравяй, че с по-евтиното гориво се кара повече
          Моята уредба ми я слага кума, за да не беся после някой некадърник . Ходя на центровка в "ВЕСКОНИ". Доволен съм, все пак има голяма разлика с бензина
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ей

            колеги реших вече, твърдо на газ! Ми то не се издържа бе
            Аз съм с '94 155 ТС 2.0 8V. Оказа се че тръбите на инджектора са пластамсови и не ми препоръчват конвенционално газово. Всъщност не разбрах кое точно трябва да метално и кое не, но тва е положението? Някой има ли представа как стоят нещата при тоя двигател???

            Сега се налага да слагам инжекцион, обаче тука са от 1800 лв нагоре ...BRC, Tartarini... но тука чувам хубави работи за тия руски GIG IV и се питам знае ли някой сервиз монтажен техен, казвате били към 1300 лв, а дали има нещо тяхно и в нашия регион към Бургас???

            Comment


            • #7
              Re: Ей

              Първоначално публикувано от krasyb
              колеги реших вече, твърдо на газ! Ми то не се издържа бе
              Аз съм с '94 155 ТС 2.0 8V. Оказа се че тръбите на инджектора са пластамсови и не ми препоръчват конвенционално газово. Всъщност не разбрах кое точно трябва да метално и кое не, но тва е положението? Някой има ли представа как стоят нещата при тоя двигател???

              Сега се налага да слагам инжекцион, обаче тука са от 1800 лв нагоре ...BRC, Tartarini... но тука чувам хубави работи за тия руски GIG IV и се питам знае ли някой сервиз монтажен техен, казвате били към 1300 лв, а дали има нещо тяхно и в нашия регион към Бургас???
              Значи трябва интейка да е метален (алуминий), при теб е пластмасов и не става за конвенционално АГУ, защото кихне ли става страшно. Вариантите са ти 2:
              1. Сменяш интейка с метален и слагаш АГУ с изпарител.
              2. Слагаш газов инжекцион (по-доброто според мен, но от към финанси много по-лошото).

              Монтаж на GIG IV има само в София, за съжаление и доколкото знам се чака доста (месец, месец и половина), но системата както писах била много стабилна и лесна за реглаж.
              Ако решиш за GIG IV, пиши ми ЛС да ти пратя координатите на сервиза
              sigpic

              Comment


              • #8
                Re: Ей

                Първоначално публикувано от krasyb
                колеги реших вече, твърдо на газ! Ми то не се издържа бе
                Аз съм с '94 155 ТС 2.0 8V. Оказа се че тръбите на инджектора са пластамсови и не ми препоръчват конвенционално газово. Всъщност не разбрах кое точно трябва да метално и кое не, но тва е положението? Някой има ли представа как стоят нещата при тоя двигател???

                Сега се налага да слагам инжекцион, обаче тука са от 1800 лв нагоре ...BRC, Tartarini... но тука чувам хубави работи за тия руски GIG IV и се питам знае ли някой сервиз монтажен техен, казвате били към 1300 лв, а дали има нещо тяхно и в нашия регион към Бургас???
                На мотор 2,0 за пръв път чувам за маспласови тръби -твойта да не е 1,7?Аз имах 155 2,0*94 г и си беше с алуминиеви тръби
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Re: Ей

                  Първоначално публикувано от virusalfa
                  Първоначално публикувано от krasyb
                  колеги реших вече, твърдо на газ! Ми то не се издържа бе
                  Аз съм с '94 155 ТС 2.0 8V. Оказа се че тръбите на инджектора са пластамсови и не ми препоръчват конвенционално газово. Всъщност не разбрах кое точно трябва да метално и кое не, но тва е положението? Някой има ли представа как стоят нещата при тоя двигател???

                  Сега се налага да слагам инжекцион, обаче тука са от 1800 лв нагоре ...BRC, Tartarini... но тука чувам хубави работи за тия руски GIG IV и се питам знае ли някой сервиз монтажен техен, казвате били към 1300 лв, а дали има нещо тяхно и в нашия регион към Бургас???
                  На мотор 2,0 за пръв път чувам за маспласови тръби -твойта да не е 1,7?Аз имах 155 2,0*94 г и си беше с алуминиеви тръби
                  На Андро/Алф/ също е с пластмасови колектори така 4е има със сигурност и неговия е 2.0 8в
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Ако

                    наистина ГИГ-а е 1300 лв, в сравнение с 800-900 лв за изпарител, не е голяма разликата. То ми стига да ми гръмне веднъж и съм сготвен
                    Въпроса е че далече и все пак някъв сервиз на тва газово?
                    Ще прасна една снимка на машината по-късно да я скивате. И защо токова се чака бе, много работа ли имат. БТВ в тия пари всичко ли влиза?

                    Comment


                    • #11
                      колега краси аз мисля 4е разликата между 500-600 наи мноого и 1300-1400 е доста СЕРИОЗНА аз карах 60-70 хил. км на газ със пло4ка и изпарител тартарини Г79 които е много добър имам 2-3 взрива все по моя вина ! за щастие клапата която се слага на дебитомера си свърши работата а колкото до твоята кола купи си един колектор от по старите които е алуминиев смени си свещите с бош F5DC и си ги сменяи на 25хил.км и ако си късметлия няма да имаш никакви грижи !!!

                      Comment


                      • #12
                        ТрЪбИТЕ

                        Относно тръбите-все ми се струва на 1,8 и 2,0 да са алуминиеви!В противен случай е имало човешка намеса
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #13
                          Re: ТрЪбИТЕ

                          Първоначално публикувано от virusalfa
                          Относно тръбите-все ми се струва на 1,8 и 2,0 да са алуминиеви!В противен случай е имало човешка намеса
                          е па лошо няма по важното е да ги замени с алуминиеви

                          Comment


                          • #14
                            Re: ТрЪбИТЕ

                            Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                            Първоначално публикувано от virusalfa
                            Относно тръбите-все ми се струва на 1,8 и 2,0 да са алуминиеви!В противен случай е имало човешка намеса
                            е па лошо няма по важното е да ги замени с алуминиеви
                            е оно за това иде реч сиреч,де -яре сега-няма да задаваме отговори
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Abe

                              колеги, оказа се че на двигателите до 1993 г. вкл. са алуминиеви, след това пластмаса. С двама колеги със същия мотор но от 93 с алуминий, говорих. Те са сложили газово обикновено с изпарител и клапа /около 500 лв/и вече 20ина хил. км нямат грижи никви. Но ме посъветваха да сменя колекторите с алуминиеви.
                              та следващият въпрос е аджеба едни и същи ли са и позволяват ли взаимозамяна???

                              В Събота ще зьвъня на Италянеца да провера има ли алуминиеви и колко лв. Ако някой от вас има идеи некви, моля ))

                              Освен това дали е само кутията или има нещо друго допълнително към тях ???

                              ПП. И защо точно "бош F5DC"???

                              Ааа и още нещо, дали стават колекторите от 164-ка същия двигател а?

                              Comment

                              Working...
                              X